Vše o nákupu

  1. Jak pracovat v e-shopu
  2. Co nabízíme?
  3. Sortiment
  4. Koncernové díly
  5. Nenašli jste co jste hledali?
  6. Co u nás nenajdete
  7. Všeobecné obchodní podmínky
  8. Dodací podmínky
  9. Bezpečnost osobních dat
  10. Reklamační řád
  11. Reklamace a uplatnění nároku na náhradu škody vzniklé na přepravované zásilce

1. Jak pracovat v e-shopu

Rychlá volba – zadej číslo a hned objednej

Je umístěna v levé horní části stránky. Po zadání číselného kódu nebo klíčového slova, klikněte na OK (vpravo od zadávacího pole)y. Zobrazí se všechny díly, které odpovídají zadání.

Nevýhodou zadání klíčového slova je velký rozptyl hledaného zboží. Svůj smysl má rychlá volba v situaci pokud má zákazník k dispozici celé katalogové číslo, popřípadě klíčový název.

2. Nabízíme "originální kvalitu za originální cenu"

Náš internetový obchod vznikl na základě vysoké poptávky zákazníků po kvalitních originálních náhradních dílech za ceny pro běžného člověka akceptovatelné. Chtěli bychom oslovit zákazníky, kteří si potrpí na kvalitu zboží nových originálních náhradních dílů a zároveň ocení finanční dostupnost zboží v našem internetovém obchodě, kde pro Vás máme ceny řádově o desítky procent nižší.

Naším cílem a prioritou je uspokojení potřeb zákazníka, a to nejen v sortimentu údržbových dílů

Kvalita

Nabízíme nové originální náhradní díly na vozy ŠKODA, VW, AUDI, SEAT, PEUGEOT, TOYOTA a CITROEN (pouze koncernové díly).
Předností originálních náhradních dílů jsou oproti konkurenci nesporné a pro zasvěceného zákazníka zcela jasné.

Ceny

Naše ceny se pohybují řádově o desítky procent níže, než je jejich daná cena distributorem originálních náhradních dílů.

3. Sortiment

Skladba námi nabízených originálních dílů je vytvořena z dlouholetých pracovních zkušeností v tomto oboru. Obsahuje především údržbové díly, které zákazník nejčastěji potřebuje a které si dokáže sám vyměnit. Samozřejmě jsou zde také díly ze  sortimentu karosérie, podvozku, elektroinstalace, příslušenství atd.
 
Hodnota skladu se pohybuje řádově v několika miliónech korun, takže zboží je dostatek a výběr je veliký.

4. Koncernové díly

Vozy ŠKODA jsou součástí společnosti VW Group. V rámci tohoto koncernu jsou montovány do vozů tzv. koncernové díly. Týká se to především brzdového systému, podvozku, řízení, filtrů, elektroniky atd.
 
Totéž platí i pro vozy PEUGEOT, které jsou součástí koncernu PSA. Z tohoto důvodu jsme schopni zajistit i velké množství dílů na vozy CITROEN.

5. Nenašli jste, co jste hledali?

Důvodem je  zřejmě nízká obrátkovost dílu. Z tohoto důvodu ho nedržíme skladem, ale není problém ve většině případů Vám ho do několika dnů zajistit. V  tomto případě použijte poptávkoý formulář, kde vyplníte potřebné údaje. Obratem se Vám ozveme s aktuální nabídkou.

6. Co u nás nenajdete

V žádném případě nenajdete v naší nabídce díly typu "PRVOVÝROBA" a podobně. Za slovem prvovýroba se schovává replika nevalné úrovně od  výrobce, který také vyrábí mnohem kvalitativně vyšší řadu dílů pro automobilku. K těmto dílům se nejde dostat jinak než přes distributora originálních náhradních dílů.
 
Také neobchodujeme s díly, které  neprošli náročnou výstupní kontrolou, požadovanou u dílů s certifikátem originálních náhradních dílů a místo jejich zničení jsou nabízeny všelijakými potulnými cesťáky za  neuvěřitelné ceny. Je potřeba si uvědomit, že tyto díly jsou časovanou bombou.

Díly námi nabízené jsou jen ORIGINÁLNÍ DÍLY, které jsou legálně nakupovány přímo od distributora originálních náhradních dílů.

7. Všeobecné obchodní podmínky

  1. Základní ustanovení
    Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi Václavem  Šafářem (dále jen „prodávající“) a jejími obchodními partnery (dále jen „kupující“)

    Prodávající
    Václav Šafář, Spojovací 955, Trutnov, IČ: 65718135, DIČ: CZ7607273597

    Kupující
    při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na  nákupních dokladech.
     
  2. Bezpečnost a ochrana informací
    Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě.
     
  3. Otevírací doba
    Objednávky přes internetový obchod na adrese www.originalniautodily.cz: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
     
  4. Objednávání
    Upozornění: Obrázky u zboží jsou ilustrativní a nemusí se v každém případě shodovat se skutečným stavem zboží

    Objednávat je možno následujícími způsoby:
    • prostřednictvím elektronického obchodu na www.originalniautodily.cz,
    • elektronickou poštou na adrese obchod@originalniautodily.cz,
    • telefonicky na čísle +420 728 756 639.
     
  5. Platební podmínky
    • platba předem bankovním převodem
    • platba při předání zboží přepravcem (dobírka)

    Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
     
  6. Dodací podmínky
    • zasílání přepravní službou:
    Objednané zboží Vám zašleme na  prostřednictvím PPL. Pokud máme výrobek skladem ja zboží je objednáno do  12:00 je typická dodací lhůta  1 pracovní den ode dne provedení objednávky. V případech, že výrobek skladem není, ho ihned objednáváme od našich dodavatelů v tomto případě Vám výrobek doručíme za cca 2-8 pracovních dnů od provedení objednávky. Muže se stát, že zboží nemá ani náš dodavatel v tomto případě Vás kontaktujeme a domluvíme se jak postupovat dál. Dopravné účtujeme dle aktuálního platného ceníku spol. PPL.
     
  7. Záruční podmínky
    Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího.
     
  8. Odstoupení od kupní smlouvy
    V souladu s § 53 odst. 6 občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu). Kupující zašle na vlastní náklady zboží na adresu prodávajícího - Václav Šafář, Spojovací 955, Trutnov 541 01.

    Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou službou, dobírka nebude přijata.

    Zašlete nám písemnou zprávu obsahující informaci o odstoupení od  smlouvy. Zde by mělo být uvedeno Vaše jméno a adresa, datum nákupu a specifikace vráceného zboží. Pro kladné vyřízení Vašeho odstoupení od  smlouvy musí být dodrženy tyto náležitosti: zboží musí být v  nepoškozeném originálním obalu, musí být kompletní včetně etiket a dalších doplňků, musí být nepoškozené, nesmí být použité, musí být přiložen originální doklad o koupi. Zboží posílejte doporučeně (nikoli na dobírku).

    Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po kladném vyřízení reklamace. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek neakceptujeme odstoupení od  spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
     
  9. Závěrečná ustanovení
    Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 2. 2006 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

8. Dodací podmínky

Vzhledem k tomu, jak velké množství dílů různých značek nabízíme, je velmi těžké stručně vysvětlit,  jakým způsobem funguje zásobování dílů od dodavatele. Každá značka má několik způsobů a typů objednávek s různými dodacími lhůtami. Je potřeba si uvědomit, že v naší databázi je více jak milión položek, které jsme schopni pro Vás zajistit.

Pokusíme se načrtnout manuál objednávek pro každou značku zvlášť, tak aby byla co nejpřehlednější a nejjednodušší.

Škoda

  • zboží skladem (90 % toho, co nabízíme pro vozy ŠKODA) objednané do 12:00 odchází ještě ten den,
  • zboží skladem objednané po 12:00 hodině je expedováno následující den,
  • zboží, které není skladem je expedováno v rozmezí 2-6 dnů, pokud je zboží v centrálním skladu v Mladé Boleslavi.

VW – Audi

  • koncernové díly jsou expedovány stejně jako u Škoda,
  • nekoncernové díly objednané do  16:00 budou expedovány následující den, pokud budou k dispozici u  importéra ČR. Pokud bude zboží objednáno po  16:00 je termín expedice zboží posunut o 24 hodin.

Seat

  • koncernové díly jsou expedovány stejně jako u Škoda,
  • nekoncernové díly objednané do  16:00 budou expedovány druhý den po  objednání (pozítří), pokud budou k dispozici u importéra ČR. Pokud bude zboží objednáno po 16:00 je  termín expedice zboží posunut o 24 hodin.

Peugeot

  • zboží objednané do 15:00 bude expedováno nejpozději následující den po  objednání , pokud bude k dispozici u importéra ČR. Pokud bude zboží objednáno po 15:00 je termín expedice zboží posunut o 24 hodin.

Toyota

  • zboží objednané do 15:00 bude expedováno druhý den po objednání (pozítří), pokud bude k dispozici u  importéra ČR. Pokud bude zboží objednáno po 15:00 je termín expedice zboží posunut o 24 hodin.

9. Bezpečnost osobních dat

Provozovatel internetového obchodu Originalníautodíly.cz,  Václav Šafář prohlašuje, že poskytuje své služby  v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Všechny získané osobní údaje zákazníků budou používány  pouze  pro účely obchodní a marketingové ve smyslu plnění služeb zákazníkům. Nebudou poskytnuty třetím osobám a ani jinak zneužity.

Zákazník využíváním služeb tohoto elektronického obchodu uděluje souhlas ke shromaždování osobních údajů. Zákazník má právo kdykoliv požádat o vymazání osobních údajů z databáze a o zrušení své registrace.

 

10. Reklamační řád

V případě vady zboží, která se projeví v průběhu záruční doby, má kupující nárok na bezplatnou opravu nebo výměnu. Pro správné uplatnění reklamace je nutné nejprve nás kontaktovat a dohodnout postup reklamace, kontakt je možný osobně, telefonicky, e-mailem nebo písemně.

V případě zasílání reklamovaného zboží zpět prodávajícímu je nutné, aby byl již proveden výše uvedený první kontakt. Bez předchozí dohody nebude reklamované zboží přijato k reklamaci, prodávající má právo zásilku odmítnout.

Povinnosti kupujícího
Kupující je  povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

  • na e-mailovou adresu obchod@originalniautodily.cz,
  • klasickou poštou na adresu provozovatele,
  • telefonicky na číslo +420 728 756 639,
  • osobním doručením na adresu dodavatele.

Povinnosti prodávajícího
Prodávající rozhodne o  reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se  prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Při uplatnění reklamace je nutno předložit:

  • reklamované zboží v originálním obalu bez porušené pečetě,
  • stručný popis závady.

Reklamace uplatněná v záruční době

  1. Záruční podmínky
    Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
     
  2. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
  • poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
  • porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou,
  • neodborným zacházením,
  • zboží bylo poškozeno živly,
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním.

Rozbití zboží během přepravy

Reklamace se uplatňuje na PPL (PPL podmínky – více na www.ppl.cz)

11. Reklamace a uplatnění nároku na náhradu škody vzniklé na přepravované zásilce

  1. Příkazce je oprávněn reklamovat škodu vzniklou poškozením, zničením, částečnou nebo úplnou ztrátou přepravované zásilky.
    1. Poškozením se rozumí změna stavu, tj. změna jakosti, rozměrů, struktury, stálosti, složení, věcí tvořících zásilku, kterou je možno odstranit opravou, nebo taková změna stavu, kterou sice nelze odstranit opravou, ale přesto je věc použitelná k původnímu účelu.
    2. Zničením se rozumí taková změna stavu věcí tvořících zásilku, kterou nelze odstranit opravou, a věc nelze dále používat k původnímu účelu.
  1. Škoda představuje:
    1. v případě poškození zásilky přiměřené náklady na opravu, které jsou nutné pro uvedení zásilky do původního stavu, včetně nákladů na rozebrání a sestavení věci. Od těchto nákladů se odečte cena zpeněžitelných a využitelných zbytků nahrazovaných částí. Pokud se  poškozená zásilka neopraví a je použitelná k původnímu účelu i s poškozením, potom má příkazce nárok na náhradu škody ve výši rozdílu cen zásilky před poškozením a po vzniku škody. Cena poškozené zásilky je částka stanovená odborným posudkem, případně čistý výtěžek z prodeje poškozené zásilky, pokud zasílatel s prodejem souhlasí.
    2. v případě zničení nebo ztráty zásilky skutečnou hodnotu zásilky v době převzetí zásilky k přepravě, případně její části, pokud se ztratí nebo zničí jen její část.
  1. Reklamaci je nutno uplatnit písemně u zasílatele, a to v místně příslušném depu zasílatele, kde příkazce objednal přepravu zásilky, jejíž přepravy se reklamace týká.
  2. Příkazce je povinen zajistit při převzetí zásilky příjemcem provedení kontroly, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při přejímce zjištěny zjevné vady, odpovídá příkazce za to, aby  tato skutečnost byla oznámena písemně v okamžiku doručení.
  3. Příkazce je povinen zajistit oznámení skrytého poškození zásilky zasílateli bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy  byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.
  4. V případě produktu PPL Sprint je příkazce povinen doložit zasílateli povahu a rozsah škody na zásilce poskytnutím obrazové dokumentace do  10 pracovních dnů ode dne doručení zásilky.
  5. V obou případech (podle odst. 5 a 6 tohoto článku obchodních podmínek) má zasílatel právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztrátě zásilky. Z těchto důvodů je příkazce povinen zajistit, aby se zásilkou nebylo jakkoli manipulováno a aby byl zachován obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí být zásilka bez souhlasu zasílatele likvidována nebo přepravována na jiné místo.
  6. Pokud příkazce nesplní včas své povinnosti dle odst. 4 až 6 tohoto článku obchodních podmínek, má zasílatel právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody.
  7. U poškozených zásilek je příkazce, příjemce i odesílatel povinen umožnit ohledání zásilky také zástupci pojišťovny zasílatele.
  8. Příkazce je povinen zajistit vydání poškozené zásilky zasílateli v okamžiku, kdy zasílatel příkazci sdělil, že odpovědnost za škodu uznává a že škodu v plném rozsahu uhradí; tato povinnost se uplatní pouze v případě, že náhrada škody odpovídá hodnotě zásilky.
  9. Reklamace škody vzniklé na zásilce musí být uplatněna bez zbytečného odkladu poté, kdy byla zjištěna, nejpozději však do 6 měsíců od  převzetí zásilky k přepravě. Reklamaci je oprávněn u zasílatele uplatnit pouze příkazce.
  10. K reklamaci musí být přiloženy doklady o vzniku škody během přepravy, její povaze a rozsahu a o výši skutečné škody ve lhůtě stanovené v odst. 11 tohoto článku obchodních podmínek. Vznik škody na  přepravované zásilce se prokazuje zápisem o škodě. Vyčíslení skutečné škody musí být doloženo věrohodným daňovým dokladem či fakturou, za  které byly předměty a/nebo látky tvořící obsah zásilky pořízeny. Škodní nárok se vůči zasílateli uplatňuje zásadně bez DPH, a to ve všech případech s výjimkou škod řešených (v ekonomicky zdůvodněných případech) opravou poškozeného výrobku, která bude fakturována jako samostatný úkon, nebo v případech, kdy příkazce není plátcem DPH.
  11. V případě, že podkladem pro stanovení hodnoty poškozeného či  pohřešovaného obsahu zásilky je faktura v zahraniční měně, přepočítá se  částka na této faktuře uvedená dle směnného kurzu vyhlášeného Českou národní bankou platného ke dni převzetí zásilky k přepravě.
  12. V případě poškození starší věci (např. elektronika, výpočetní technika apod.) nebo použité či opotřebené věci, která je obsahem poškozené zásilky, se skutečná hodnota věci v době přepravy odvíjí od  stáří poškozené věci a jejího opotřebení. Výše náhrady škody bude vypočítána z hodnoty věci v okamžiku těsně předcházejícímu vzniku škody s přihlédnutím ke stáří, opotřebovanosti a amortizaci věci podle příslušných koeficientů pojišťovny zasílatele; zasílatel neodpovídá za  škodu přesahující takto zjištěnou částku.
  13. Zasílatel je oprávněn vyzvat příkazce k doplnění reklamace. V době od odeslání výzvy k doplnění reklamace do doručení doplnění reklamace neběží lhůta pro vyřízení reklamace. Zasílatel je povinen „úplnou“ reklamaci (obsahující zápis o škodě, vyčíslení skutečné škody, případně znalecký posudek a doklad o eventuálním prodeji reklamovaného zboží) vyřídit nejpozději do 30 dnů poté, kdy mu byla reklamace doručena, a sdělit příkazci své stanovisko.
  14. Jsou-li k vyřízení reklamace nezbytné podklady od orgánů činných v trestním řízení, od institucí působících v pojišťovnictví nebo od  jiného orgánu či instituce, neběží lhůta pro vyřízení reklamace do té doby, než zasílatel takové podklady získá.
  15. Vlastní úhrada řádně uplatněné a zasílatelem uznané reklamace se  uskuteční nejdříve do 20 pracovních dnů ode dne uznání reklamace zasílatelem. Nárok na náhradu škody není příkazce oprávněn započítat proti nároku zasílatele na zaplacení ceny zasílatelských služeb před  uplynutím lhůty dle předchozí věty nebo pravomocným přiznáním nároku na  náhradu škody soudem.
  16. V případě, že pohřešovaná zásilka, případně její část, je nalezena kdykoliv během reklamačního řízení, považuje se nárok příkazce na  náhradu škody na zásilce za uhrazený okamžikem, kdy příkazce získá možnost se zásilkou nakládat; byla-li zásilka nalezena příkazcem nebo příjemcem, je o této skutečnosti příkazce povinen zasílatele písemně informovat. Pokud byla před nalezením zásilky příkazci škoda, nebo její část, zasílatelem uhrazena v penězích, je příkazce povinen tuto částku zasílateli vrátit, případně po dohodě se zasílatelem obsah zásilky vydat.
  17. V případě, že existuje podezření na spáchání trestného činu, jsou příkazce i zasílatel povinni spolupracovat a bez prodlení předávat všechny potřebné informace sloužící k rychlému dopadení pachatele. Tato povinnost se týká jak vzájemné spolupráce mezi příkazcem a zasílatelem, tak i spolupráce s orgány činnými v trestním řízení. Příkazce bere na  vědomí, že v případech stanovených právními předpisy je zasílatel povinen na výzvu orgánu činného v trestním řízení, správního orgánu či  soudu sdělit tomuto orgánu informace týkající se příkazce, příjemce nebo zásilky.